Max Factor Excess Volume mascara in doua faze

  • Max Factor Excess Volume mascara in doua faze
  • Max Factor Excess Volume mascara in doua faze 1
  • Max Factor Excess Volume mascara in doua faze 2
  • Max Factor Excess Volume mascara in doua faze 3
     více

    1 varianta a produsului 50 RON

    Livrarea prin FAN Courier. Data estimata pentru livrare:Luni 27.11.2017
    Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:Luni 27.11.2017
    ColetăriaMiercuri 29.11.2017

    Aceste date sunt informative, bazându-ne pe data de livrare estimată de companiile de transport.

    Variante Max Factor Excess Volume

    • Max Factor Excess Volume mascara in doua faze culoare black 20 mlmascara in doua faze 

      Mai mult de 20 buc. în stocul din depozitul central

      culoare black 20 ml
      Cod: MXF0498

      50 RON

    sus

    Descriere cosmetice Max Factor Excess Volume

    Rating

    Ușurința în folosire

    Calitatea produsului cosmetic

    Satisfacția rezultatului final

    Caracteristici

    Culoare

    negru

    Rezistent la apa

    nu

    Tipuri de mascara

    pentru volum

    Descriere:

    Excess Mascara Max Factor Impact Extreme Volume Mascara asigura vizibil un volum extrem de un negru intens. Genele tale ajung la nivelul urmator cu noul rimel in doua faze. Noul rimel Max Factor Excess Volume Mascara combina un strat de baza cu volum maxim cu stratul superior format din lac negru. Veti obtine rezultatul unor gene pe care mereu vi le-ati dorit.

    Caracteristici:

      • rimel bifazic
      • adauga volum extrem inca din prima faza
      • in a doua faza evidentiaza genele de un negru lucios.

    Efecte:

      • prelungeste genele
      • mareste volumul

    Mod de aplicare:

    Folositi miscari usoare pentru prima aplicare pe gene, apoi pentru cea de a doua aplicare. Pentru curatarea Makeup-ului se recomanda sa folositi produse pe baza de ulei.

    sus

    Despre marca Max Factor

    Brand-ul Max Factor este o prezență constantă pe piața produselor cosmetice. Sloganul actual, „Max Factor – brand-ul utilizat de stiliștii  celebrităților“, nu este o campanie de marketing, ci reflectă realitatea şi evoluția istorică a mărcii. Max Factor a fost asociat cu industria filmului încă de la început şi, tot de la început, s-a concentrat și asupra cerințelor vieții de zi cu zi, din afara platourilor de filmare. De aceea, în ziua de astăzi, publicul larg își poate permite aceleași produse cosmetice ca celebritățile Julia Roberts, Gwyneth Paltrow, Renee Zellweger și alte vedete de pe marele ecran.Dacă vă închipuiţi cumva că numele brand-ului se referă la vreun „factor maxim“, vă înșelați. Max Factor este numele unui specialist în cosmetică, de origine rusă, care, la începutul secolului al XX-lea, a emigrat de la curtea țarului în America. Primul magazin Max Factor cu produse cosmetice pentru înfrumuseţare a fost deschis  în Los Angeles. Bazele firmei Max Factor Company au fost puse in 1909, în urma căreia creaţia și dezvoltarea unor produse cosmetice noi a luat avânt. Încă de la început, Max Factor a dobândit popularitate în industria cinematografică. Mulți actori îi cereau sfaturi cum să arate cât mai bine pe ecran, stiliștii așteptau cu nerăbdare produsele sale noi, iar marca Max Factor lansa tot mai multe produse cosmetice de top.În anul 1914 Max Factor a descoperit un fard care se întindea mult mai uşor și era mai blând cu tenul, față de toate celelalte produse de până atunci. În anul 1920 a fost lansat pe piaţă primul fard ce avea să reziste întrega zi.  A devenit faimos și datorită pudrei aurii pentru păr, a buzelor fardate în stil de inimioară şi a noilor culori ale fardurilor – marca Max Factor aducea din ce în ce mai multe noutăţi în domeniul fardurilor și al cosmeticii decorative. Ca fapt divers, produsele Max Factor au fost folosite chiar și de către armata americană în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, la camuflarea prin fard a fețelor, în lupta directă cu inamicul.În ziua de astăzi, în cadrul brand-ului Max Factor găsim o gamă completă de produse pentru machiaj – de la pudre la fonduri de ten, rimel şi farduri pentru pleoape, până la rujuri sau batoane corectoare. Printre produsele cu tradiție se numără rimelul Max Factor 2000 Calorie, fondul de ten lichid Max Factor Colour Adapt, corectorul Max Factor MasterTouch sau fardurile pentru pleoape Max Factor Max Effect Mono.Dacă doriți produse din ingrediente de calitate, noutăţi de ultimă oră cu o aplicare confortabilă şi un rezultat profesional, căutaţi produsele din oferta Max Factor. Toate produsele acestui brand respectă cerinţele naturale ale pielii şi solicitările la care este supus tenul femeii moderne. În ziua de astăzi, fondul de ten şi fardurile fac parte din îngrijirea zilnică a multor femei. Cosmetica decorativă modernă trebuie să îndeplinească cerinţe de bază ca, de exemplu, aplicarea facilă și, mai ales, rapidă şi existența unor vaste palete de culori și tipuri de produse.Fie că urmăriţi obţinerea unui aspect natural în timpul zilei sau efecte dramatice pentru ocazii speciale, puteți avea întotdeauna încredere în produsele Max Factor.

     

    sus

    Rating Max Factor Excess Volume

    • 18 martie 2014
      Marie

      El nu este rezistent la apa, dar este cu siguranță rezistent la lacrimi( am testat) si nu se curată de pe gene, decat cu un demachiant de ochi bifazic. Altfel este un produs care-si merita banii; da volum, evidentiaza clar, nu încarcă.

    Ce parere ai despre Max Factor Excess Volume ?

    Sunt obligatorii câmpurile marcate cu asterix *.


    Review *

    1 2 3 4 5 0 - cel mai rau, 5 - cel mai bun

    1 2 3 4 5 0 - cel mai rau, 5 - cel mai bun

    1 2 3 4 5 0 - cel mai rau, 5 - cel mai bun



    Meniu