Marc Jacobs Daisy Dream

eau de toilette pentru femei 100 ml

4×
Marc Jacobs Daisy Dream eau de toilette pentru femei 100 ml
Marc Jacobs Daisy Dream eau de toilette pentru femei 100 ml
Marc Jacobs Daisy Dream eau de toilette pentru femei 100 ml
Marc Jacobs Daisy Dream eau de toilette pentru femei 100 ml
Marc Jacobs Daisy Dream eau de toilette pentru femei 100 ml
Marc Jacobs Daisy Dream eau de toilette pentru femei 100 ml
s0enWUED3Fo
Promoție
100 ml
249RON

Cod: MAJ0241 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
joi, 24.05.2018
ridicare personală
joi, 24.05.2018
Un cadou pentru tine
Un portfard cadou cumpărând produse marca Marc Jacobs de peste 220 RON

Descriere parfum Marc Jacobs Daisy Dream

Marc Jacobs Daisy Dream este o apă de toaletă sofisticată, pentru femeile care iubesc parfumul verii şi al vremii însorite. O compoziţie eterică originală, care crează în jurul dumneavoastră o lume interesantă, plină de flori şi de fructe delicioase. O esenţă tropicală neobişnuită, la care puteţi conta pe o exprimare pătrunzătoare a unei intensităţi interesante.

Apa de toaletă feminină Marc Jacobs Daisy Dream vă câştigă, prin parfumatul său curaj.  O poveste înscrisă în papilele olfactive, ale dumneavoastră şi ale tuturor celor din jur. În rolul principal se prezintă apa de cocos, iasomia şi murele. Ingrediente exotice, care vă creează senzaţia unor depărtări minunate.

Flaconul apei de toaletă feminine Marc Jacobs Daisy Dream este creat în acelaşi spirit floral. Este albastru şi acoperit cu flori albe. Parfumaţi-vă cu perfecţiunea naturii. Încercaţi pe propria piele extrasele discrete şi vă veţi simţi permanent cu capul în nori. Bucuria de a trăi poate avea numeroase forme. Parfumul a fost lansat în anul 2014.

Compoziție

Note baza
cocos, mosc, tonuri lemnoase
Note inima
iasomie, litchi chinensis, Wisteria
Note varf
mure, para
Grupe de parfumuri
de fructe, florale

Despre brand Marc Jacobs

Designerul american Marc Jacobs transcende limitele modei universale, de peste un sfert de secol. Creațiile sale sunt unice, imprevizibile și pline de inspirație. Secretul succesului său constă în curajul de a înota împotriva curentului și de a descoperi frumuseți neașteptate.

Marc Jacobs s-a născut în anii ’60, la New York și a studiat la Parson's School of Design. În 1986 lansa deja prima colecție care-i purta numele, iar un an mai târziu a devenit cel mai tânăr designer premiat din lume. Anii ‘90 i-au adus lui Marc Jacobs succes după succes. A fondat primul brand propriu, iar ulterior a fost numit Director de Creație al casei de modă Louis Vuitton, unde a creat și a prezentat prima colecție pret-a-porter din istoria companiei. Din anul 2013 se dedică exclusiv creațiilor proprii.

Stilul său unic a pătruns treptat și în universul frumuseții. Și aici, Marc Jacobs consideră că parfumul, la fel ca și moda, poate și trebuie să exprime individualitatea și personalitatea celui care-l folosește. Fiecare parfum Marc Jacobs este excepțional și surprinzător, un simbol al adevăratului lux. Printre creațiile sale emblematice se numără parfumul Marc Jacobs Daisy, cu faimosul său flacon decorat cu flori și recentul succes Marc Jacobs Decadence, al cărui flacon ca o poșetă verde smarald, decorată cu un lanț auriu, simbolizează opulența Glamour.

Rating Marc Jacobs Daisy Dream

Adaugă o nouă recenzie

aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală
Prin expediere, vă exprimați acordul cu privire la prelucrarea datelor personale, în scopul creării și afișării recenziilor produselor companiei Notino s.r.o., Londýnské náměstí 881/6, Brno, cod poștal 639 00, nr. Reg. Comerțului 27609057. Datele pot fi transmise și prelucrate de către companiile afiliate și de către alți prelucrători de date. Aveți dreptul de a vă retrage oricând consimțământul, de a solicita administratorului accesul la datele cu caracter personal proprii, de a corecta datele personale, de a le șterge, de a le porta sau de a impune alte restricții privind prelucrarea. Pentru mai multe informații, consultați principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.​.
3.0
4 Evaluare
1
3
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală

Meniu