Prețurile de transport și plată

Opțiuni de expediere

Livrare la domiciliu FAN – 15 RON

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania FAN Courier. Coletul va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea coletului din depozit

Cum se efectueaza livrarea?

  • In momentul lansarii comenzii poti alege ca livrarea sa se faca la adresa ta (acasa sau la birou), la sediul companiei de curierat sau la unul dintre punctele de livrare partenere ale companiei de curierat;
  • Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs si datele de contact are curierului care il va livra;
  • In cazul in care doresti livrarea la o alta adresa decat cea mentionata in comanda trebuie sa ne notifici la adresa de mail info@aoro.ro.;
  • Daca nu esti disponibil la adresa din comanda in intervaul de lucru al companiei de curierat, poti solicita curierului sa ridici de la sediul cel mai apropiat de adresa ta al acestuia;
  • Statusul comenzii tale poate fi urmarit pe www.fancourier.ro, folosind numarul de urmarire alocat acesteia;
  • Program de lucru FAN Courier: L-V – 09:00-17:00, Sambata 09:00-14:00. Duminica – inchis;
  • Pentru informatii cu privire la serviciile oferite de catre FAN Courier, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 021 9336 sau sa accesezi site-ul www.fancourier.ro

Ce se intampla daca nu esti gasit la adresa de livrare?

  • In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in comanda curierul va va notifica iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuit;
  • Coletul va fi returnat automat in termen de 7 zile calendaristice de la data predarii catre FAN Courier, in cazul in care nu s-a reusit livrarea;

Cum se efectueaza plata transportului si a produselor?

Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Ridicare de la Sediul FAN – 15 RON

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania FAN Courier. Coletul va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea coletului din depozit

Cum se efectueaza livrarea?

  • In momentul lansarii comenzii poti alege ca livrarea sa se faca la adresa ta (acasa sau la birou), la sediul companiei de curierat sau la unul dintre punctele de livrare partenere ale companiei de curierat;
  • Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs si datele de contact are curierului care il va livra;
  • In cazul in care doresti livrarea la o alta adresa decat cea mentionata in comanda trebuie sa ne notifici la adresa de mail info@aoro.ro.;
  • Daca nu esti disponibil la adresa din comanda in intervaul de lucru al companiei de curierat, poti solicita curierului sa ridici de la sediul cel mai apropiat de adresa ta al acestuia;
  • Statusul comenzii tale poate fi urmarit pe www.fancourier.ro, folosind numarul de urmarire alocat acesteia;
  • Program de lucru FAN Courier: L-V – 09:00-17:00, Sambata 09:00-14:00. Duminica – inchis;
  • Pentru informatii cu privire la serviciile oferite de catre FAN Courier, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 021 9336 sau sa accesezi site-ul www.fancourier.ro

Ce se intampla daca nu esti gasit la adresa de livrare?

  • In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in comanda curierul va va notifica iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuit;
  • Coletul va fi returnat automat in termen de 7 zile calendaristice de la data predarii catre FAN Courier, in cazul in care nu s-a reusit livrarea;

Cum se efectueaza plata transportului si a produselor?

Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Puncte de ridicare FAN – 15 RON

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania FAN Courier. Coletul va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea coletului din depozit

Cum se efectueaza livrarea?

  • In momentul lansarii comenzii poti alege ca livrarea sa se faca la adresa ta (acasa sau la birou), la sediul companiei de curierat sau la unul dintre punctele de livrare partenere ale companiei de curierat;
  • Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs si datele de contact are curierului care il va livra;
  • In cazul in care doresti livrarea la o alta adresa decat cea mentionata in comanda trebuie sa ne notifici la adresa de mail info@aoro.ro.;
  • Daca nu esti disponibil la adresa din comanda in intervaul de lucru al companiei de curierat, poti solicita curierului sa ridici de la sediul cel mai apropiat de adresa ta al acestuia;
  • Statusul comenzii tale poate fi urmarit pe www.fancourier.ro, folosind numarul de urmarire alocat acesteia;
  • Program de lucru FAN Courier: L-V – 09:00-17:00, Sambata 09:00-14:00. Duminica – inchis;
  • Pentru informatii cu privire la serviciile oferite de catre FAN Courier, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 021 9336 sau sa accesezi site-ul www.fancourier.ro

Ce se intampla daca nu esti gasit la adresa de livrare?

  • In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in comanda curierul va va notifica iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuit;
  • Coletul va fi returnat automat in termen de 7 zile calendaristice de la data predarii catre FAN Courier, in cazul in care nu s-a reusit livrarea;

Cum se efectueaza plata transportului si a produselor?

Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Cargus – 15 RON

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania CARGUS International:

  • Informatii de contact Cargus pentru zona dumneavoastra puteti gasi aici
  • Coletul  va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea coletului din depozit ; sambata si duminica nu se livreaza; 
  • În momentul în care coletul este expediat veţi fi notificat inclusiv prin email;
  • Puteţi verifica oricand statusul pachetului dumneavoastră accesand acest link
  • In cazul in care agentul companiei de curierat nu va gaseset la adresa, acesta este obligat sa va contacteze telefonic, iar in cazul in care nu puteti fi contactat(a) coletul se va intoarce in centrul de livrare, urmand ca sistemul de livrare sa inregistreze o noua impunere de expediere
  • Coletul va fi păstrat 6 zile
  • Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Coletaria – 10 RON

  • Costul livrării este de 10 RON
  • Produsele comandate pot fi ridicate într-unul dintre cele patru puncte de ridicare Coletaria.ro
  • Comanda ta va fi gata de ridicarea din pick up point, în cel mult două zile.
  • Vei primi o notificare pe e-mail, în momentul în care comanda ta va fi expediată. Poți urmări traseul coletului, de aici
  • Îți vom trimite o notificare prin SMS, precum și pe adresa de e-mail, imediat ce comanda ta va fi gata de ridicare. De asemenea, vei primi o parolă pentru ridicare
  • Comanda ta va fi disponibilă pentru ridicare, timp de 7 zile

Opțiuni de plata

Plata la livrare

Cea mai populara metoda de plată, preferată de peste 50% din cumpărătorii noştri. Platiţi produsele la livrarea prin agenţii companiei de curierat.

Plata prin transfer bancar

După ce am recepţionat comanda dumneavoastră vă vom trimite numărul de cont, numărul comenzii şi detaliile necesare printr-un e-mail. Plata o veti efectua în avans în contul nostru bancar, deschis la Raiffeisen Bank. Este important să indicaţi numarul comenzii pentru a atribui corect plata comenzii dumneavoastră. Tranzactia poate intarzia livrarea comenzii cu cel putin 3 zile lucratoare.

Plata prin card bancar (online, prin intermediul internetului)

Simplu si rapid, acest mod de plata va ofera posibilitatea de a cumpara pe Aoro.ro in deplina siguranta. Pentru sumele de peste 500 RON, tranzactia poate intarzia livrarea comenzii cu pana la  2 zile lucratoare.

Reclamație

Cum să returnezi produsele?

Garanţii si Reclamaţii

Deşi numărul de reclamaţii este mic, este bine de ştiut că la noi aveţi aceleaşi garanţii ca într-un magazin fizic. Este în interesul nostru să abordăm toate reclamaţiile cât mai repede posibil, astfel încat nu vă faceţi griji că veţi aştepta o procesare mai mult decat este necesar (3-4 saptamani, termenul legal fiind de 30 de ziel lucratoare).

Garanţia începe în ziua în care consumatorul a acceptat produsul. Produsele noastre au 24 de luni garanţie, la fel ca în magazinul nostru. Vânzătorul este responsabil pentru toate defectele produsului livrat către cumpărător care apar în perioada de garantie.

Solicitare retur

In cazul in care ati achizitionat produse de la noi si doriti sa depuneti o plangere, va rugam sa luati legatura cu departamentul suport clienti, prin e-mail  info@aoro.ro, sau la telefon 031 22 94 544.
Cererea de retur va fi inregistrata de noi, astfel incat dumneavoastra sa nu fiti taxati pentru acest serviciu.
 
Procedura retur
 
Atasati produslui o scrisoare de intentie in care se specifica motivul returnarii. Anexati o copie a facturii si informatii prin care putem identifica achizitia
dumneavoastra. Sigilati si securizati produsul/produsele intr-o cutie de carton astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului.
Mai mult, va rugam sa indicati modul in care vom proceda in cazul in care returul dumneavoastra este acceptat, si anume in cazul in care bunurile necesita un schimb (acelasi
produs) sau se restituie suma. In cazul unei cereri de restituire a banilor,  indicati contul IBAN in RON (24 de caractere) in care doriti sa efectuam restituirea sumei.
Nu uitati sa ne furnizati detalii complete de contact, numarul comenzii, adresa de e-mail si numarul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect si rapid.
Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii .
Pentru mai multe informatii consultati sectiunea Termeni si Conditii  afisata pe site.
Contactati Departamentul de Reclamatii prin Telefon: 031 22 94 544  (numar cu tarif normal) sau e-mail info@aoro.ro.
 

Produsele cosmetice

Va rugam sa luati in considerare ca produsele cosmetice desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sanatate. Va multumim pentru  intelegere.

In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul in care a fost deschis. In cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

Formularul pentru returnarea unuia sau a mai multor produse il gasiti aici.

Retragerea din contract

Cum să te retragi din contract?

Nu stiti daca ati selectat produsele potrivite chiar si dupa ce ati plasat comanda si ati fost notificat ca livrarea s-a efectuat?

Nu exista niciun risc! Pe www.aoro.ro aveti posibilitatea sa returnati produsele in termen de 14 zile de la cumparare, fara sa precizati cauza va vom returna banii.

Formularul pentru retragere din contract il gasiti aici .

Mai multe informatii pot fi gasite in Termeni si conditii.

Vreţi să ne întrebaţi ceva? Scrieţi-ne aici, vă rugăm.

Sunt obligatorii câmpurile marcate cu asterix *.






transporte