Lacoste Eau de L.12.12 Blanc

set cadou XIII.

2×
Lacoste Eau de L.12.12 Blanc set cadou XIII.
Lacoste Eau de L.12.12 Blanc set cadou XIII.
Lacoste Eau de L.12.12 Blanc set cadou XIII.
182RON

Cod: LAC2188 | Mai mult de 20 buc. în stoc

Apa de Toaleta 100 ml + Deostick 75 ml + Gel de dus 50 ml

buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
începând de mâine joi, 21.06.2018
ridicare personală
începând de mâine joi, 21.06.2018

Compoziție

Grupe de parfumuri
aromatice, lemnoase

Despre brand Lacoste

Brandul Lacoste este imaginea eleganței neprotocolare, atât în modă, cât și în lumea parfumurilor. Brandul a fost fondat în anul 1933, de către celebrul tenisman René Lacoste și, inițial, s-a concentrat exclusiv pe producția de articole sportive. Campionul francez și-a dorit ca, pe terenul de tenis, să se simtă nu doar confortabil, ci și ca un gentleman. Conceptul original al eleganței lejere, simple și naturale se reflectă și astăzi în moda și în parfumurile Lacoste.

René Lacoste a dat brandului nu numai numele său, ci și cunoscutul simbol – crocodilul verde. Acesta e inspirat de porecla „Crocodilul“, dată tenismenului de ziariștii americani, după ce căpitanul echipei franceze la Cupa Davis i-a promis acestuia o geantă din piele de crocodil, ca recompensă pentru un meci câștigat.

Primul parfum Lacoste a fost lansat în anul 1984. Au urmat alte game de parfumuri pentru bărbați și femei, majoritatea inspirate din diverse sporturi. Parfumurile Lacoste pentru bărbați și femei simbolizează eleganța lejeră și, în ultimele decenii, ocupă un loc de prestigiu printre brandurile de top ale modei contemporane.

Rating Lacoste Eau de L.12.12 Blanc

Adaugă o nouă recenzie

aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală
Prin expediere, vă exprimați acordul cu privire la prelucrarea datelor personale, în scopul creării și afișării recenziilor produselor companiei Notino s.r.o. Aveți dreptul de a vă retrage oricând consimțământul. Pentru mai multe informații, consultați principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.​.
4.0
2 Evaluare
1
1
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală

Meniu