Guess Seductive

eau de toilette pentru femei 75 ml

Guess Seductive eau de toilette pentru femei 75 ml
Guess Seductive eau de toilette pentru femei 75 ml
Guess Seductive eau de toilette pentru femei 75 ml
Guess Seductive eau de toilette pentru femei 75 ml
Guess Seductive eau de toilette pentru femei 75 ml
Guess Seductive eau de toilette pentru femei 75 ml
Guess Seductive eau de toilette pentru femei 75 ml
Guess Seductive eau de toilette pentru femei 75 ml
75 ml
69RON

Cod: GUS0008 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
vineri, 21.09.2018
ridicare personală
vineri, 21.09.2018
Guess Seductive
75 ml | 69RON

Descriere parfum Guess Seductive

Guess Seductive este un parfum cu note florale si lemnoase, perfect pentru femeile care vor sa iasa in evidenta intr-un mod delicat si inocent. Sticla parfumului se remarca prin design-ul inedit si frapeaza inca de la prima vedere, la fel ca si aromele din interiorul sau.  Guess Seductive are un farmec aparte datorita aromelor sale dulci, realizate in urma unei combinatii neobisnuite a notelor de vanilie, tamaie si casmir. Prospetimea parfumului este data de esentele de floare de portocal, iasomie si iris, iar esentele de coacaze si pere dau o nota de senzualitate parfumului. Un parfum seducator ce atrage prin aroma sa ametitoare ce aduce aminte de prima intalnire inocenta cu dragostea. 

Intotdeauna in pas cu ultimele tendinte, brand-ul Guess este recunoscut in intreaga lume atat pentru calitatea si orginalitatea produselor create, cat si pentru design-ul inedit al sticlelor parfumurilor.  Lasati-va fascinata de aroma senzuala a parfumului Guess Seductive si intrati intr-o lume magica plina de senzualitate, dar si inocenta!

Compoziție

Note baza
tamaie, vanilie
Note inima
flori de portocal, iasomie, stanjenel
Note varf
bergamota, coacaze negre, para
Grupe de parfumuri
de fructe, florale

Despre brand Guess

Parfumurile Guess - visul american. Brand-ul american Guess este cunoscut mai ales datorită articolelor de îmbrăcăminte remarcabile prin calitate şi influență în dictarea tendințelor în modă. Nu în ultimul rând de succes sunt și accesoriile, ceasurile, bijuteriile și, bineînțeles, parfumurile.
Brand-ul Guess a fost fondat în 1981 de către frații Georges, Armand, Paul și Maurice Marciano. Născuți în Maroc, frații au emigrat în California în 1977, pentru a-şi împlini visul american. Pe parcursul anilor ‘70, aceștia au făcut vâlvă în lumea modei prin utilizarea materialului de blugi care, în acea perioadă, era considerat demodat. Creațiile fraților Marciano au fost universale, speciale şi atât de senzuale, încât au schimbat pentru totdeauna atitudinea lumii modei față de blugi.
Acum marca Guess este printre cele mai renumite din lume. Moda lor lejeră, precum și accesoriile pentru bărbați, femei și copii semnifică asumarea unui anumit stil de viață. Printre vedetele cu care Guess cooperează în scopuri de marketing se numără Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni şi Naomi Campbell. În secolul  XXI, numele Guess a fost asociat în special cu cel al bogatei moștenitoare Paris Hilton.
Guess a lansat primul său parfum în anii ‘80 în cooperare cu Revlon. Ulterior a început să colaboreze cu Coty. În anul 1990, atenția publicului a fost captată de parfumul de damă Guess Original, cu tonuri de mandarine, grape-fruit, lămâie, iasomie, nufăr şi chihlimbar. Printre cele mai cunoscute parfumuri bărbăteşti se numără Guess Seductive Homme Blue – o creație proaspătă, ușoară şi senzuală. Parfumurile Guess sunt realizate  în cooperare cu creatori de parfumuri ca Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdijan, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Moiner sau Bernard Ellena.
Marca Guess, prezentă acum în peste 80 de ţări de pe mapamond, se distinge printr-o combinaţie între dragostea față de vestul american şi sensibilitatea europeană, fiind întruchiparea stilului de viață tineresc, sexy şi plin de aventuri. Pe parcursul deceniilor, Guess a îndemnat oamenii să viseze prin intermediul emblematicelor sale campanii de marketing, care, printre altele, au transformat multe fețe necunoscute în personalități.
Mesajul mărcii Guess este acela că fiecare își poate îndeplini adevăratul său vis american.

 

Meniu