Guerlain Insolence

eau de parfum pentru femei 50 ml

4×
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
Guerlain Insolence eau de parfum pentru femei 50 ml
50 ml
182RON

Cod: GUR0594 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
începând de mâine joi, 21.06.2018
ridicare personală
începând de mâine joi, 21.06.2018

Descriere parfum Guerlain Insolence

Guerlain Insolence este un renumit parfum de flori şi fructe. Sugerează un fulg dansând pe un nor plutitor, un val de râs nestăvilit, o privire seducătoare şi un joc al gândurilor noastre. Este atât de diferit şi, totuşi, atât de frumos, de unic şi de neobişnuit. Reprezintă îmbinarea între perfecţiune, frumuseţe sofisticată şi eleganţă. Îl veţi folosi cu plăcere, nu doar în lunile scăldate de soare, ci şi în serile de iarnă, când vă va ţine o companie rafinată, de care nu veţi mai dori să vă despărţiţi.

O frumuseţe dansantă, care se lasă purtată pe unde de lămâie, de bergamotă şi de zmeură. În inima acestei ape de parfum sunt ascunse tonuri de trandafiri şi de violete. În baza parfumului se dezvăluie esenţele de iris, de fasole tonka şi de mosc. De acest parfum se vor îndrăgosti toate femeile care iubesc parfumurile dulci şi neobişnuite. Este destinat femeilor care caută cunoaşterea şi nu se tem de obstacolele şi de tentaţiile vieţii.

Chipul acestui parfum cu personalitate, lansat în anul 2006, este actriţa de renume mondial Hillary Swank. Parfumul este opera unor artişti recunoscuţi, a căror faimă este confirmată de această creaţie magnifică. Flaconul în care dansează esenţele parfumate este o bijuterie de lux, care vă copleşeşte, de care vă veţi îndrăgosti de-a dreptul. Iar bărbaţii vă vor cădea la picioare. Deveniţi o femeie modernă, care inspiră orientarea adecvată în lumea parfumurilor. Fiţi convinsă că şi bărbaţii se vor lăsa cuceriţi.

Compoziție

Note baza
iris, lemn de santal, mosc, rasina, tonka
Note inima
flori de portocal, trandafir, violeta
Note varf
bergamota, fructe de padure, lamaie, zmeura
Grupe de parfumuri
de fructe, florale

Despre brand Guerlain

Parfumurile Guerlain | Cosmeticele Guerlain - legendă în lumea cosmeticelor şi a parfumurilor. Guerlain, brand legendar de parfumuri franţuzeşti, de produse pentru îngrijirea pielii şi de cosmetice decorative, face parte dintre producătorii cei mai renumiţi, iar, datorită tradiţiei sale de peste 180 de ani, se numără printre cei mai vechi.

A fost fondat în 1828 de către Pierre-François-Pascal Guerlain, care a început să-şi vândă propriile parfumuri, ape de toaletă şi produse cosmetice în primul său magazin din Paris. La mijlocul secolului al XIX-lea, Guerlain era cel mai căutat parfumier din Paris, datorită conceptului său de personalizare a parfumurilor - a creat, de exemplu, Eau Impériale pentru Ducesa Eugenie, soţia lui Napoleon al III-lea. De-a lungul timpului, a câştigat clienţi la cele mai multe curţi regale europene. Dintre aceştia nu au lipsit regina Victoria a Marii Britanii, regina Isabela a Spaniei sau împărăteasa austriacă Sissi.

Din anul 1860, când Pierre-Francois-Pascal Guerlain a creat primul său parfum Eau de Cologne Impériale, au apărut sub marca Guerlain peste 200 de parfumuri pentru bărbaţi şi femei. Printre creatori, în afară de fondatorul brand-ului, s-au aflat şi descendenţii lui Jacques Guerlain, Jean- Paul Guerlain sau Aimé Guerlain.

Guerlain a folosit întotdeauna materiale rare şi de lux, ca, de exemplu, vanilia franceză sau ylang-ylang-ul din propriile sale plantaţii din Insulele Comore. A fost un inovator şi în utilizarea materialelor sintetice. Parfumul Jicky a fost în 1889 primul în care Aimé Guerlain a adăugat cumarină.

De asemenea, produsele cosmetice decorative şi produsele de îngrijire a pielii Guerlain au fost întotdeauna inovatoare, fiind fabricate cu cele mai moderne tehnici şi folosind materiale de cea mai înaltă calitate. Brand-ul se mândreşte cu numeroase premiere, cum ar fi primul machiaj solid, realizat în 1840 sau primul ser creat după o expertiză veche de un secol, în 1950. În acel moment era vorba de o metodă cu totul nouă, de aplicare a produselor de îngrijire a pielii.

Guerlain a fost până în 1994 o afacere de familie, condusă de mai multe generaţii de descendenţi ai lui Pierre-François-Pascal. Ulterior, a fost achiziţionat de grupul Louis Vuitton Moet Hennessy, dar faima sa a rezistat. De la parfumuri, la produse pentru îngrijirea corpului şi a pielii, până la produse cosmetice decorative, fiecare dintre produsele Guerlain, existente într-o gamă extrem de largă, rămâne o garanţie a calităţii superioare.

Nu e deci de mirare că Guerlain se asociază, chiar şi astăzi, cu nume sonore din viaţa publică. În timpurile moderne, reprezentanţilor curţilor regale iubitori de Guerlain li se adaugă celebrităţi, cum ar fi Rihanna, Courtney Love, Jennifer Lopez, Jessica Biel, Karolina Kurkova, Gwyneth Paltrow, Paris Hilton, Natalia Vodianova sau – cu ceva timp în urmă - Marilyn Monroe.

„Creaţi produse bune şi nu faceţi nicicând compromisuri privind calitatea. Cât despre celelalte, găsiţi idei simple şi puneţi-le în aplicare conştiincios.“ (Pierre-François-Pascal Guerlain)

 

Rating Guerlain Insolence

Adaugă o nouă recenzie

aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală
Prin expediere, vă exprimați acordul cu privire la prelucrarea datelor personale, în scopul creării și afișării recenziilor produselor companiei Notino s.r.o. Aveți dreptul de a vă retrage oricând consimțământul. Pentru mai multe informații, consultați principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.​.
4.0
4 Evaluare
1
3
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală

Meniu