Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl

mascara pentru curbare si alungire

Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl mascara pentru curbare si alungire
Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl mascara pentru curbare si alungire
Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl mascara pentru curbare si alungire
Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl mascara pentru curbare si alungire
Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl mascara pentru curbare si alungire
Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl mascara pentru curbare si alungire
culoare 01 Black curl 12 ml
29RON

Cod: BOU0051 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
miercuri, 18.07.2018
ridicare personală
miercuri, 18.07.2018

Descriere cosmetice Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl

Rimelul Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl conferă genelor o lungime maximă și un volum incredibil.

Caracteristici:

  • efect intens de îndesire a genelor
  • întoarce minunat genele
  • asigură un volum maxim, de la primul strat
  • rapid și ușor de aplicat

Ingrediente:

  • produsul este hipoalergenic

Cum se utilizează:
Rimelul se aplică pe gene, prin tușe delicate, de la rădăcini la vârfuri. Pentru un plus de intensitate, se aplică mai multe straturi.

Caracteristici

Culoare
negru
Rezistent la apa
nu
Tipuri de mascara
pentru curbare, pentru ochi sensibili, pentru alungire

Despre brand Bourjois

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.

 

Meniu