Calvin Klein și boom-ul parfumurilor unisex | aoro.ro

Calvin Klein și boom-ul parfumurilor unisex

parfumuri unisex

Moda a fost întotdeauna un mijloc de comunicare între individ și societate. Reflectă statutul acestuia, rolul, personalitatea, starea de spirit și opiniile sale. Designerii anilor ‘90 au creeat o modă-refugiu pentru rebelii care evitau mainstream-ul. Inevitabil, parfumurile unisex, ca parte a aceluiași curent de modă, au câștigat treptat un număr tot mai mare de adepți.

Trendul nu a trecut neobservat nici de brandul Calvin Klein, cunoscut pentru lipsa sa de convenționalism și de limite. Brandul CK ar putea fi considerat, cu ușurință, regele parfumurilor, măcar datorită cantităților pe care le produce. Are, probabil, o gamă completă pentru fiecare personalitate și orice ocazie.
 

Cum s-a transformat CK dintr-un simplu brand, într-un adevărat concept? Simplu - prin empatie față de nevoile iubitorilor de modă și prin capacitatea de a răspunde rapid acestor nevoi. Și, astfel, a început nu doar să reflecte tendințele, ci să le și creeze. A profitat de șansa oferită de noile tendințe androgine în modă, de schimbarea rolurilor partenerilor în gospodărie și de noul curent de opinie, cum că parfumul nu ar trebui definit în funcție de sex.

ck unisex woman converse

Adevărul este că nu există nicio formulă (chimică), după care aromele să se împartă în bărbătești și feminine; în realitate, problema este mai mult o chestiune culturală și socială, decât una biologică. De ani de zile, suntem convinși că aromele dulci și florale sunt destinate exclusiv femeilor, în timp ce tonurile aspre, de lemn și piele, le aparțin bărbaților. De aceea, unul dintre principalele motive ale popularității parfumurilor CK este tocmai capacitatea acestora de a crea arome diferite, pentru personalități diferite. Pielea și chimia corpului au un rol major în modul de prezentare a unei arome; de aceea, parfumul miroase diferit pentru fiecare. Brandul CK a înțeles acest lucru și a extins portofoliul de produse cu suficiente variații, pentru ca fiecare să-și aleagă parfumul potrivit.

Calvin Klein se autodefinește prin libertate, simplitate elegantă și abordare modernă. Aceste valori se răsfrâng și asupra parfumurilor, care au devenit emblematice, nu numai pentru compozițiile absolut unice, ci și pentru flacoanele cu un design care radiază eleganță, rafinament și stil.

Cum a apărut CK One

CK One nu a fost primul parfum unisex de pe piață, dar a fost exact ACEL parfum care, în anii ’90, a transformat parfumurile „pentru amândoi“ într-un trend foarte hot. A devenit simbolul tinereții și al gândirii libere. Unicitatea sa constă în versatilitatea și în variabilitatea esențelor aromatice. Debutează cu citrice proaspete, inima este compusă din note de iasomie, de iris, de violetă și de nucșoară, iar baza o formează tonurile pământii, de mosc, cedru, mușchi și chihlimbar. Parfumul, ambalat într-un flacon simplu și minimalist, nu este intruziv, prea dulce sau „efeminat“. Aplicarea este de asemenea diversă - cu sau fără atomizor.

CK Be și CK All

În 1996, Calvin Klein a continuat, după o pauză de doi ani, cu un parfum oriental-lemnos unisex CK Be, care se află în contrast armonios cu CK One. Este mai senzual, adică perfect potrivit pentru personalitățile individualiste și aventuriere. Elegantul flacon negru ascunde notele de lavandă, de bergamotă și de mentă, cu o inimă de magnolie, de piersică și de frezii. Baza este completată de o combinație animalică, de rășină, cedru, mosc, vanilie, chihlimbar și lemn de santal. Pentru cei din jur, CK Be este ca o mângâiere discretă, fiind astfel ideal pentru o seară în societate.

CK All, al treilea parfum din trilogie, a fost lansat la începutul anului 2017. Este o aromă mai suculentă și mai îndrăzneață. După două decenii, Calvin Klein ne încântă din nou cu un parfum, care debutează cu citrice proaspete, acum amestecate cu bergamotă. Vârful evoluează spre inima florală, de frezii, rubarbă și crin, iar baza este dată de notele de vetiver, de mosc și de ambră. Mirosul este considerat plăcut, de uz universal. Trilogia CK este desăvârșită de sloganul perfect țintit: „Be One. Be All. Just Be“ – Fii unul. Fii toți. Doar fii.

parfumuri CK

CK2 ca parfum al generației Y

Noua generație Y, denumită „Millenials“, se poate lăuda cu un parfum pregătit special pentru ea: CK2. Millennials a lansat un al doilea val de parfumuri unisex, susținut de celebrități precum Cara Delevigne, Zayn Malik și Gigi Hadid. Genul neutru este acum cool, iar moda pare să se fi eliberat de toate regulile. Nonconformismul, originalitatea și libertatea sunt motto-ul generației de astăzi, la care Calvin Klein răspunde din nou cu promptitudine.

ck unisex

CK2 a fost lansat în 2016, ca o odă adusă posibilităților nelimitate ale unei legături moderne între doi oameni și numărului infinit de puncte de vedere. Este un parfum urban, proaspăt-lemnos, care combină acordurile sclipitoare cu o prospețime contrastantă, simbol al ritmului rapid al secolului al 21-lea. Parfumul debutează cu note citrice și tonuri verzi, de wasabi. Apoi înfloresc trandafirii și irisul, iar compoziția se încheie cu vetiver, lemn de santal și tămâie.

Flaconul, un cilindru de sticlă gros, pe un suport transparent, invită la poziționarea parfumului cu susul în jos sau din profil. Astfel, și ambalajul este ca o mini-enigmă destinată reinterpretării.

Meniu