Annayake Ultratime

crema tonifianta SPF 30

Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
Annayake Ultratime crema tonifianta SPF 30
culoare No. 110 Naturel 40 ml

Cod: ANN0044 | Acest produs este momentan indisponibil

Urmărește disponibilitatea produselor

Te anunțăm imediat, prin e-mail, când produsul reapare în stoc. Depinde numai de tine dacă alegi să profiți de ofertă.

Annayake Ultratime
culoare No. 110 Naturel 40 ml

Urmărește disponibilitatea produselor

Te anunțăm imediat, prin e-mail, când produsul reapare în stoc. Depinde numai de tine dacă alegi să profiți de ofertă.

Descriere cosmetice Annayake Ultratime

Crema colorantă Annayake Ultratime hidratează tenul și uniformizează nuanța pielii, care va arăta frumoasă și naturală.

Caracteristici:

  • uniformizează culoarea pielii
  • oferă pielii hidratarea necesară
  • protejează pielea împotriva radicalilor liberi

Cum se utilizează:
Se aplică pe pielea curată și se întinde bine pe față.

Caracteristici

Consistență
crema
După tipul de problemă al pielii
hidratare, riduri si linii
Tipul de ten
pentru toate tipurile de piele
Vârsta
pentru toate varstele

Despre brand Annayake

Annayake, brandul japonez de top în modă, cosmetice și parfumuri, împărtășește lumii occidentale sofisticatul stil japonez de abordare a vieții. Brandul a câștigat popularitate în întreaga lume, printre cei mai pretențioși clienți, care pun mare accent pe precizie, pe subtilitate și pe originalitate.

Brandul Annayake a fost fondat în 1988, dar tradițiile sale sunt mult mai îndepărtate. Produsele acestui brand sunt dezvoltate în spiritul respectului pentru tradiția milenară a preciziei japoneze. Annayake tine întotdeauna cont de schimbările din stilul de viață și de așteptările clienților săi și, astfel, cosmeticele, parfumurile și celelalte produse îmbină perfect învățămintele antice, cu cele mai noi practici și tendințe.

Primul parfum Annayake a fost lansat în 2000, iar astăzi, portofoliul brandului cuprinde aproape două duzini de parfumuri unice și perfect echilibrate, pentru bărbați și femei. Compozițiile sunt caracterizate printr-o îmbinare atractivă între Orient și Occident, cu participarea unor parfumieri de renume, cum ar fi Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud și Martine Pallix.

Annayake reprezintă o dimensiune cu totul nouă a parfumului, bazată pe experiența din activitatea sa de succes în lumea cosmeticelor și pe perfectarea conceptului de „frumusețe totală“.

Meniu