Annayake Ultratime

crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii

Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Annayake Ultratime crema antirid cu efect de refacere a densitatii pielii
Livrare gratuită
50 ml
459RON

Cod: ANN0077 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
miercuri, 26.09.2018
ridicare personală
miercuri, 26.09.2018
Annayake Ultratime
50 ml | 459RON

Descriere cosmetice Annayake Ultratime

Crema de față Annayake Ultratime oferă tenului îngrijirea pe care o merită.

Caracteristici:

  • reduce ridurile și previne formarea acestora
  • întinerește pielea și îi conferă energie
  • hrănește în profunzime

Cum se utilizează:
Se aplică pe pielea curată, cu mișcări circulare și se masează ușor.

Caracteristici

Consistență
crema
După tipul de problemă al pielii
riduri si linii
Tipul de ten
pentru toate tipurile de piele
Vârsta
riduri

Despre brand Annayake

Annayake, brandul japonez de top în modă, cosmetice și parfumuri, împărtășește lumii occidentale sofisticatul stil japonez de abordare a vieții. Brandul a câștigat popularitate în întreaga lume, printre cei mai pretențioși clienți, care pun mare accent pe precizie, pe subtilitate și pe originalitate.

Brandul Annayake a fost fondat în 1988, dar tradițiile sale sunt mult mai îndepărtate. Produsele acestui brand sunt dezvoltate în spiritul respectului pentru tradiția milenară a preciziei japoneze. Annayake tine întotdeauna cont de schimbările din stilul de viață și de așteptările clienților săi și, astfel, cosmeticele, parfumurile și celelalte produse îmbină perfect învățămintele antice, cu cele mai noi practici și tendințe.

Primul parfum Annayake a fost lansat în 2000, iar astăzi, portofoliul brandului cuprinde aproape două duzini de parfumuri unice și perfect echilibrate, pentru bărbați și femei. Compozițiile sunt caracterizate printr-o îmbinare atractivă între Orient și Occident, cu participarea unor parfumieri de renume, cum ar fi Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud și Martine Pallix.

Annayake reprezintă o dimensiune cu totul nouă a parfumului, bazată pe experiența din activitatea sa de succes în lumea cosmeticelor și pe perfectarea conceptului de „frumusețe totală“.

Meniu